گوگل بی سر و صدا از وب اپلیکیشن جدیدی با نام Chrome Canvas پرده برداری کرده که به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به نصب اپلیکیشنی، از طریق وب، نقاشی بکشند.

کاربران برای استفاده از این وب اپلیکیشن، باید وارد اکانت گوگل خود شده و اقدام به کشیدن نقاشی کنند. شما می توانید با استفاده از مرورگر کروم به سایت canvas.apps.chrome مراجعه کرده و با وارد شدن به اکانت گوگل خود، یک برنامه نقاشی بدون نیاز نصب کردن داشته باشید.

وب اپلیکیشن Chrome Canvas برای اولین بار در رویداد Chrome OS Dev build گوگل معرفی شد و تنها در مرورگر کروم قابل استفاده بود، اما حالا کاربران قادرند با هر مرورگر دیگری نظیر فایرفاکس، استفاده نمایند.

این وب اپلیکیشن در حال حاضر دارای ابزارهای بسیار ساده دارد که از جمله آنها می توان به قلم، خودکار، مارکر، گچ، پاک کن و ابزار پالت رنگ اشاره کرد. هنگام انجام کار شما می تواند فایل خروجی را به صورت PNG دریافت کنید و یا ادامه کار را از طریق گوشی هوشمند و یا تبلت انجام دهید.

برای نصب برنامه روی کروم بوک، کافیست که روی دکمه سه نقطه فشار داده و سپس گزینه install Canvas را انتخاب کنید. همچنین اگر خواستید از طریق گوشی های اندرویدی به این برنامه دسترسی داشته باشید، کافیست که برنامه Chrome Canvas را اضافه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *