همانطور که می دانید در ویندوز 10 تعدادی برنامه وجود دارد که ممکن است برای برخی کاربردی باشد و برخی دیگر هیچوقت به آنها نیاز پیدا نکنند. از جمله این برنامه ها می توان به مثل People، Maps و دیگر برنامه ها اشاره کرد.

از بین این نرم افزار، اوت لوک است که بسیاری از کاربران با آن کار نمی کنند و قصد دارند که این برنامه را حذف کنند، ما در این آموزش قصد داریم تا چگونه به طور دائم Microsoft Outlook و تمام اجزای آن را از سیستم عامل ویندوز و مکینتاش پاک کنید.

برای اینکار ابتدا از منوی Start، عبارت Control Panel را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید. در پنجره Control Panel بر روی گزینه Programs and Features کلیک کرده و از لیست نرم افزار روی Microsoft Office کلیک کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید از بالای لیست روی نوار Name کلیک کنید و همه ی برنامه ها را به ترتیب حروف الفبا مشاهده کنید.

در مرحله بعد روی دکمه Change در بالای لیست کلیک کنید. شما می توانید این دکمه را کنار گزینه Uninstall در بالای لیست برنامه ها مشاهده کنید. سپس بر روی گزینه Add or Remove Features کلیک کنید. با این روش امکان حذف برنامه اوت لوک را بدون نیاز به حذف برنامه های دیگر نظیر ورد، اکسل و موارد دیگر را برای کاربر فراهم می کند. روی دکمه ی Continue کلیک کنید. با این کار همه ی اجزای Office suite نمایش داده می شود.

از کنار گزینه ی Microsoft Outlook روی آیکون disk کلیک کنید. با این کار منوی کشویی برای شما باز می شود. از منوی کشویی گزینه ی Not Available را انتخاب کنید. هنگامی که این گزینه انتخاب شود, می توانید Outlook را از Office suite حذف کنید. روی گزینه ی Continue کلیک کنید. با این کار Outlook از Office suite و از کامپیوتر شما پاک می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *