تنها دو هفته پس از ارائه تعداد زیادی از محصولات جدید در نمایشگاه CES 2022، اچ پی با مجموعه جدیدی از لپ تاپ های ویندوز 11 و سیستم عامل کروم بازگشته است. اچ پی می گوید که این خط تولید جدید Fortis براساس دوام طراحی شده است – که از رتبه بندی های MIL-STD و IP41 موجود در سراسر صفحه مشهود است. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌ها دارای گوشه‌های تقویت‌شده مکانیکی، لولا، صفحه کلید، پوشش باتری و پورت‌های USB-C هستند.

لپ‌تاپ‌های جدید Fortis از عوامل مختلف شکل، گزینه‌های پردازنده، سیستم‌عامل‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش استفاده می‌کنند. در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید، از گزینه های ویندوز 11 شروع کنید.

  • اچ پی پروبوک فورتیس G9 و G10: این دو مدل دارای ساختار سنتی 14 اینچی تاشو هستند. اولی پردازنده‌های سلرون و پنتیوم را در خود جای داده و در حالیکه مدل G10  آخرین تراشه‌های نسل دوازدهم i3 و i5 اینتل را به همراه دارد. G9 دارای LTE اختیاری است، در حالی که G10 به جای آن از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند.
  • اچ پی پرو x360 فورتیس G9 و G10: با وجود اینکه اچ پی در حال استفاده مجدد از همان شماره گذاری G9 و G10 است، اما این مدل های تبدیل شونده در واقع دارای صفحه نمایش کوچکتر 11 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل هستند. با این حال، گزینه های پردازنده و اتصال از دستگاه های تاشوی G9 و G10 منتقل شده اند.

هر دو مدل فورتیس G9 بلافاصله با قیمت 369 دلار برای مدل تاشو و 399 دلار برای مدل کانورتیبل به فروش می رسند. مدل‌های فورتیس G10 در آوریل امسال وارد بازار می‌شوند و هنوز درباره قیمت آن صحبتی نشده است. اچ پی همچنین دو کروم بوک جدید در خانواده فورتیس را معرفی کرد.

  • اچ پی فورتیس G10 کروم بوک: روی کاغذ، به نظر می‌رسد که کروم‌بوک G10 برای رقابت با کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه مانند کروم‌بوک ایسر کروم بوک 314 قرار دارد. این کروم‌بوک دارای طراحی 14 اینچی تاشو مانند همتای ویندوزی خود است. اما در مقابل، گزینه های پردازنده فقط به پنتیوم اینتل محدود می شود. در زمینه اتصال، این مدل با Wi-Fi 6 و LTE اختیاری ارائه می شود.
  • اچ پی فورتیس G10 کروم بوک: G9 Q یک کروم بوک 11 اینچی است که از یک تراشه ناشناس سری اسنپدراگون 7c کوالکام استفاده می کند. ویژگی برجسته در اینجا اتصال LTE است که به لطف یک eSIM تعبیه شده است. علاوه بر این، باریک ترین و سبک ترین فورتیس با وزن 1.36 کیلوگرم (~ 3 پوند) است.

فورتیس G10 کروم بوک از امروز با قیمت پایه 349 دلار به فروش می رسد. می توانید انتظار داشته باشید که کروم بوک فورتیس G9 Q در ژوئن سال جاری وارد بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *