دوربین های دیجیتال

دوربین واقعیت‌مجازی Insta360 Titan با 8 لنز و کیفیت 11K معرفی شد

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه دوربین های فیلمبرداری واقعیت مجازی با کیفیت ۸K یا ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل نمی گذرد، حالا دوربین هایی با کیفیت بی سابقه ۱۱K هم تولید شده اند.

دوربین Insta360 Titan توسط شرکت Insta۳۶۰ تولید شده و هم‌اندازه یک توپ بسکتبال است دارای هشت سنسور Micro Four Thirds است و می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 11K در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر به دنبال ضبط تصاویر سه‌بعدی باشید این دوربین می‌تواند با وضوح 10K این کار را انجام دهد و گرفتن تصاویر ۳۶۰ درجه 11K، چه عادی و چه 3D هم از دیگر قابلیت‌های آن است.

همچنین فیلمبرداری با کیفیت ۸K و به صورت ۶۰ فریم در ثانیه نیز ممکن است. همچنین در صورت استفاده از دقت ۵.۳K می توان با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با این دوربین فیلمبرداری کرد. بدیهی است این دوربین که ۱۵۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت توسط سینماگران و فیلم برداران حرفه ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دقت تصاویر ۱۱K به رقم حیرت انگیز ۱۱۵۲۰ در ۶۴۸۰ پیکسل می رسد.

برای هر یک از لنزهای این دوربین یک کارت حافظه اس دی برای ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات آن در نظر گرفته شده است. ویرایش و تدوین اطلاعات این دوربین با نرم افزار Adobe Premiere ممکن است. فروش دوربین یادشده از ماه آوریل آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا