سامسونگ مجموعه کاملی از گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف دارد. پرچمداران این کمپانی، گوشی‌های سری گلکسی S و نوت هستند، میان‌رده‌های این شرکت سری A هستند و گوشی‌های گلکسی J، C و On اقتصادی و پایین‌رده به حساب می‌آیند. البته گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد این رویه را تغییر دهند سری جدیدی را با نام Galaxy M به بازار معرفی کند که اقتصادی و خوش‌قیمت خواهند بود.

گوشی‌های گلکسی M‌ احتمالاً به گوشی‌های میان‌رده اقتصادی با طراحی جدید اختصاص خواهد یافت و سامسونگ عبارت Improved یا بهبودیافته را برای آن‌ها در نظر گرفته است.  سامسونگ در سال 2018 چند نمونه از نمایشگرهای جدید خود را که دارای ناچ‌های متفاوتی بودند معرفی کرد. حالا منابع معتبری اعلام کرده بودند که گوشی‌های سری Galaxy M این کمپانی با نمایشگرهای نوع Infinity-V (به بیان ساده‌تر ناچی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر) معرفی خواهند شد. حالا به نظر می‌رسد که این اطلاعات چندان بی‌راه هم نبوده است و توسط خود سامسونگ به تأیید رسیده است.

حالا سامسونگ تصاویر رسمی اولین عضو از گلکسی M را نیز منتشر کرده که احتمالاً متعلق به Galaxy M20 است. همان‌طور که می‌بینید پشت گوشی با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت بیضی شکل شباهت زیادی به Galaxy A8s دارد. با این‌حال جلوی گوشی از بریدگی قطره‌ای شکل مشابه میت 20 هواوی یا وان‌پلاس 6T استفاده کرده است که نسبت به بریدگی در آیفون فضای کمتری از صفحه‌نمایش را اشغال می‌کند.

گلکسی M20 از صفحه‌نمایش Super AMOLED سامسونگ استفاده خواهد کرد و همان‌طور که در تصاویر می‌بینید به دوربین دوم اولتراواید با زاویه دید گسترده و شارژ سریع مجهز خواهد بود. این دستگاه همچنین جک هدفون را حفظ کرده و به گفته سامسونگ دوام شارژی عالی و پردازنده‌ای سریع هم خواهد داشت.

سامسونگ اولین گوشی Galaxy M خود را هشتم بهمن‌ماه در هند معرفی خواهد کرد که یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی محسوب می‌شود. با این‌حال انتظار داریم این گوشی مدت کوتاهی بعد به سایر بازارها از جمله خاورمیانه نیز راه پیدا کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *