بر اساس تازه‌ترین گزارش شرکت نامدار «ولو»، تعداد کاربران فعال ماهیانه استیم در سال گذشته میلادی از مرز 90 میلیون نفر عبور کرده و این شبکه به طور میانگین روزانه میزبان 47 میلیون بازیکن است.

توجه داشته باشید که این رقم مربوط به تعداد کل ثبت نام کنندگان استیم نیست و تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه را نشان می‌دهد. میزان بالاترین تعداد کاربران همزمان استیم در سال گذشته (18.5 میلیون کاربر) و تعداد خریداران جدیدی که در سال گذشته به تازگی از فروشگاه استیم استفاده کرده بودند ( 1.6 میلیون نفر) از دیگر آمار منتشر شده از سوی این شبکه بودند.

استیم همچنین بار دیگر اعلام کرد که از سلایق مختلف کاربران خود حمایت خواهد کرد و به دنبال این است که سرویس های خود را در دسترس طیف های مختلف کاربران قرار دهد. مقایسه ای بین تعداد کاربران استیم برپایه مناطق جغرافیایی در سال های 2012 و 2018 یکی دیگر از آمارهای منتشر شده بود. این مقایسه نشان می دهد که در فاصله این 6 سال استیم به محبوبیت بالاتری در منطقه آسیا دست پیدا کرده است.

با توجه به این گزارش جدید شرکت ولو، حال باید منتظر واکنش شرکت اپیک گیمز بود! فراموش نکنید که در حال حاضر رقابت دو فروشگاه اپیک گیمز و استیم جزو داغ‌ترین بحث این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *