موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت شیائومی Mi Mix 3 در برابر خراشیدگی و خمیدگی

همانطور که می دانید، شیائومی جدیدترین پرچمدارش با نام Mi Mix 3 را اواخر سال 2018 معرفی کرد. گوشی می میکس 3 در کنار مشخصات سطح بالا و جذابی که داشت به دلایل دیگری توجهات بسیار زیادی به خود جلب کرد.

زک نلسون از کانال یوتیوبی JerryRigEverything این بار به سراغ پرچمدار جدید شیائومی رفته است تا میزان مقاومت این گوشی را در برابر شکنجه‌های خود بسنجد.  مانند همیشه این تست با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود. تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای این آزمون به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای اسلایدر گوشی و قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند.

قاب فلزی گوشی و دوربین‌های عقب و جلو و سنسور اثر انگشت هم از اجسام تیز زک در امان نخواهند ماند. در مرحله دوم این تست، صفحه نمایش گوشی Mi Mix 3 در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. و در نهایت شدیدترین قسمت تست که گوشی شیائومی قرار است با آن روبه‌رو ‌شود، آزمون خمیدگی است که توسط دو دست زک نلسون و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا