اپل، کیس هوشمند باتری را با پشتیبانی از شارژ بیسیم برای آیفون ایکس اس، ایکس آر و ایکس اس مکس عرضه کرد. این کیس جدید مشابه چند سال پیش بوده که برای آیفون 6 عرضه شده، اما با قابلیت های جدید ارائه شده است.

متاسفانه این کیس جدید با آیفون های قدیمی تر کار نخواهد کرد، برای مثال صاحبان گوشی آیفون ایکس نمی توانند از این کیس باتری جدید استفاده نمایند. طبق گفته اپل این محصول به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز است.

زمانی که گوشی خود را درون این کیس قرار می‌دهید، میزان باتری آن در لاک اسکرین و نوتیفیکیشن سنتر نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند از شارژ باقی مانده اطلاع پیدا کند. از سوی دیگر شما قادر خواهید بود تا دستگاه خود را با اتصال به پورت USB-C PD، شارژ کنید.

گفتنی است که اپل میزان ظرفیت این کیس هوشمند باتری را اعلام نکرده، اما اپل به طور چشمگیری عمر باتری را بهبود داده است. به طوریکه عمر کیس هوشمند باتری برای آیفون XS (تماس تا 33 ساعت، اینترنت تا 21 ساعت و تماشای فیلم تا 25 ساعت)، آیفون XS Max (تماس تا 37 ساعت، اینترنت تا 20 ساعت و تماشای فیلم تا 25 ساعت) و آیفون XR (تماس تا 39 ساعت، اینترنت تا 22 ساعت و تماشای فیلم تا 27 ساعت) است.

کیس هوشمند باتری هم اکنون از طریق سایت اپل با قیمت 129 دلار در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *