نرم افزار و اینترنت

وایبر 10 با رابط کاربری جدید و عملکرد بهبودیافته منتشر شد

وایبر نسخه 10 اپلیکیشن پیام رسان خود را برای اندروید و آی‌اواس منتشر کرده که شامل ویژگی هایی نظیر رابط کاربری جدید و بهبود عملکرد برنامه است.

نسخه جدید اپلیکیشن، یک رابط کاربری تمام سفید را نشان داده که تمامی ترندهای برنامه را نشان می دهد، در حالی که برخی از المان ها با رنگ بنفش لوگو ترکیب شده است. در حال حاضر، یک فهرست یکپارچه شامل تمام چت ها، گروه ها و انجمن ها مشابه آنچه در تلگرام و واتس بوده، مشاهده می شود و دیگر لازم نیست تا برای مشاهده چت ها، برگه های دیگر را باز کنیم.

مشابه آنچه در تصویر مشاهده می کنید، قسمت Calls این برنامه حالا تمامی تماس ها و مخاطبین را برای شما به طور یکجا نمایش می دهد. همچنین می توانید قسمت Viber Out و اشتراک را در ابتدای صفحه Calls دیدن کنید. وایبر همچنین از یک قابلیتی جدید برای کاربران رونمایی کرده که بدون نشان دادن شماره تماس، اقدام به چت با دوستان خود کنند.

در بخش Communities، اکنون قادر خواهید بود با قابلیت Hidden-number Chats، بدون نشان دادن شماره تلفن، با یکدیگر چت کنید. وایبر همچنین وعده داده که بزودی تماس گروهی را در اپلیکیشن بیاورد، به این ترتیب بزودی می توانید تماس صوتی گروهی با حداکثر 5 نفر در آن ایجاد کنید. بروزرسانی جدید هم اکنون بر روی فروشگاه های گوگل پلی و اپل استور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا