موبایل و تبلت

تصاویر رندرشده از گلکسی F سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد

تا به امروز اطلاعات زیادی از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در گذشته صفحه نمایش این محصول به نمایش گذاشته شده بود و سپس در CES این محصول در معرض دید افراد مخصوصی قرار گرفت.

به تازگی تصاویری از گلکسی فولد یا F در رسانه منتشر شده که طراحی آن را به نمایش گذاشته است. براساس تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد که این دستگاه تاشو ضخامتی بسیار کم داشته و حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش به چشم می خورد. همچنین به نظر می رسد که این دستگاه دارای نمایشگر 7.3 اینچی با رزولوشن 2152 در 1536 پیکسل بوده و در حالت گوشی نمایشگر آن 4.58 اینچ خواهد بود.

اندازه کلی صفحه نمایش برابر با 7.3 اینچ است که رزولوشن آن به 2152 × 1536 پیکسل می رسد. اندازه نمایشگر در حالتی که دستگاه خم شده باشد، 4.58 اینچ است.گوشی گلکسی F سامسونگ از دو باتری بهره می برد که سامسونگ هزینه بالایی را برای تولید آن پرداخت می کند.

در این رندرها پنل پشتی دستگاه به نمایش گذاشته نشده است بنابراین نمی توان در رابطه با دوربین اصلی این محصول اظهار نظر قطعی کرد. انتظار می رود سامسونگ برای این گوشی گران قیمت از دوربین اصلی سه گانه استفاده کند. رندرهای گلکسی F سامسونگ فاقد دوربین سلفی هستند؛ با این حال انتظار می رود این اسمارت فون به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود.

سامسونگ در تاریخ 20 فوریه مراسمی را برای رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 10 خود برگزار می کند. به احتمال زیاد در این مراسم گوشی انعطاف پذیر آن نیز به نمایش گذاشته می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا