موبایل و تبلت

انتشار لیست گوشی های وان پلاس دریافت کننده آپدیت ColorOS 13

چند هفته پیش، اوپو از ColorOS 13 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. دیروز، این شرکت جدیدترین نرم افزار موبایل خود را در چین ارائه کرد. همانطور که انتظار می رفت، این شرکت همچنین لیست دستگاه هایی را که بروزرسانی را دریافت می کنند، فاش کرد. برخلاف فهرست واجد شرایط جهانی، این لیست شامل گوشی‌های هوشمند وان پلاس می‌شود.

این به این دلیل است که گوشی‌های وان پلاسدارای ColorOS خالص در چین هستند. در حالی که در بازارهای بین المللی، OxygenOS را که یک شاخه ColorOS است، بوت می کنند. با وجود این موضوع، بیایید نگاهی به تمام گوشی‌های هوشمند وان پلاس بیندازیم که به آپدیت ColorOS 13 مبتنی بر Android 13 دسترسی خواهند داشت.

  • آگوست 2022: وان پلاس 10 پرو
  • سپتامبر 2022: وان پلاس 9 پرو، وان پلاس 9، وان پلاس ایس
  • اکتبر 2022: وان پلاس ایس پرو، وان پلاس 9RT، وان پلاس 9R، وان پلاس 8، وان پلاس 8 پرو، وان پلاس 8T

برنامه زمانبندی فوق شروع برنامه بتای باز را نشان می دهد. انتشار پایدار ممکن است یک یا دو ماه بعد از ماه ذکر شده اتفاق بیفتد. شایان ذکر است که وان پلاس برنامه بتای بسته را برای تقریباً تمام گوشی های موجود در لیست به جز وان پلاس ایس پرو آغاز کرده است. اگر وان پلاس از جدول زمانی پیروی کند، این اولین باری است که آخرین بروزرسانی اندروید را سریع‌تر به چندین دستگاه منتقل می‌کند. به نظر می رسد ادغام با اوپو معجزه ای برای این برند ایجاد می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا