روز گذشته، شرکت یوبی سافت تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III را اعلام کرد.

این شرکت تایید کرد که نسخه ارتقا یافته Assassin’s Creed III تحت عنوان Assassin’s Creed III Remastered که پیش از این بعنوان یکی از محتویات ویژه سیزن پس Assassin’s Creed Odyssey معرفی شده بود، بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی از طریق سیزن پس و به صورت مستقل تنها بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به شکل فیزیکی در تاریخ 29 مارس (جمعه، ۹ فروردین ۱۳۹۸) با قیمت 39.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

داستان بازی اساسین کرید 3 در دنیای تازه کشف شده آمریکا جریان داشته و حول شخصیت کانر (Connor) می‌چرخد. کانر یک دورگه انگلیسی – آمریکایی است که به دلیل جنگ قبیله‌ای، تمامی آشنایان و دوستان خود به خصوص مادرش را در یک حادثه آتش‌سوزی از دست می‌دهد و سرانجام برای گرفتن انتقام، روستای خود را به مقاصد مختلفی ترک می‌کند.

همچنین این نسخه از بازی به صورت 4K و با قابلیت HDR و همچنین با بافت‌های با کیفیت‌تر و چندین ارتقای گرافیکی دیگر با بهره‌گیری از یک موتور گرافیکی جدید اجرا خواهد شد. در این نسخه مکانیک‌های گیم پلی و حال و هوای بازی نیز متحول شده است.

همچنین علاوه بر عنوانی اصلی محتوای اضافی دیگری چون مراحل تک نفره Benedict Arnold و Hidden Secrets، افزونه Tyranny of King Washington و عنوان  Assassin’s Creed III Liberation Remastered را نیز شامل می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *