موبایل و تبلت

تصاویری واضح از گوشی میان‌رده سونی اکسپریا XA3 فاش شد

پس از عرضه دو گوشی اکسپریا XA2 و XA2 Ultra در CES 2018، اکنون سونی قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2019 از جدیدترین گوشی این سری با نام اکسپریا XA3 رونمایی کرد.

شاید مهم‌ترین ضعف گوشی‌های اکسپریای سونی طراحی تکراری آن‌ها در چند سال اخیر باشد. در Xperia XA3 حالا سونی سعی کرده طراحی را تغییر دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده کنید، این گوشی با اینکه حاشیه بسیار عریضی در بالای صفحه دارد اما در عوض در پایین کاملاً بی‌حاشیه است. همچنین در قاب پشتی دستگاه از دوربین دوگانه بکار گرفته شده و حسگر اثر انگشت کماکان در دکمه پاور قرار دارد و ظاهراً سونی دکمه شاتر دوربین را نیز نگه داشته است.

براساس اطلاعاتی که تاکنون فاش شده، احتمال می رود که این گوشی از نمایشگر 5.9 اینچی با نسبت ابعاد 21 به 9، تراشه اسنپدراگون 660، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. دوربین دوگانه پشت گوشی ۲۳ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو در نظر گرفته شده و درگاه اصلی گوشی هم از نوع USB-C خواهد بود. این گوشی طبق تصاویر درز کرده در چهار رنگ آبی، مشکی، نقره‌ای و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

سایر جزئیات از جمله قیمت و زمان عرضه اوایل اسفندماه و در کنگره جهانی موبایلی بارسلون اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا