ما در این مطلب قصد داریم تا به شما روشی برای پیدا کردن رمزعبور وای‌فای تان را از طریق ویندوز 10 به شما آموزش دهیم. با ایستگاه آی‌تی همراه باشید.

برای این کار، ابتدا منوی Start را باز کنید، معمولا این دکمه بصورت آیکون ویندوز در گوشه سمت چپ پایین صفحه وجود دارد. سپس از منوی باز شده بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

از منوی تنظیمات ویندوز، روی گزینه Network & Internet کلیک کرده و سپس گزینه State را کلیک کنید. این گزینه معمولا هنگام باز شدن پنجره به طور پیش فرض فعال می باشد. از فهرست Change your network settings، بر روی Change adapter settings کلیک کرده تا پنجره ای به نام Network Connections باز شود. 

اگر این گزینه را پیدا نکرده اید، کافیست که کلید های Win+S را فشار داده تا پنجره جستجو ویندوز باز شود و در باکس جستجو عبارت Network Connections تایپ و روی آن کلیک نمایید.

سپس بر روی شبکه Wi-Fi متصل شده، کلیک راست کرده و گزینه Status را فشار داده و بر روی گزینه Wireless Properties کلیک نمایید. همچنین روی تب Security کلیک کنید. رمز عبور اکنون در باکس Network security key نمایش داده می شود، اما در حال حاضر آن را پنهان کرده است.

برای نمایش دادن آن کافیست که تیک Show characters را فعال کرده تا رمز عبور وای فای شما در باکس مورد نظر نمایش داده شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *