گجت و پوشیدنی

آپدیت تایزن 4.0 برای ساعت های Gear S3 و Gear Sport منتشر شد

سامسونگ به تازگی آپدیت سیستم عامل تایزن 4.0 را برای ساعت های هوشمند Gear Sport و Gear S3 عرضه کرده است.

براساس گزاراشات، این بسته بروزرسانی فعلا در کشورهای اروپایی و آمریکا در دسترس کاربران قرار گرفته است. این آپدیت، پشتیبانی از انواع برنامه های ورزش بیشتر برای اپلیکیشن های ورزشی، اعلان های خواب بهبود یافته و رابط کاربری جدید برای منوی Settings و Quick Panel را به ارمغان آورده است.

از دیگر ویژگی های این آپدیت می توان به ذخیره پیش نویس پیام ها اشاره کرد. اگر شما هنوز به دلایل نامعلوم از MMS استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا نمای کاور اعلانیه های آن را مشاهده کنید و تصاویر متحرک را به صورت خودکار نیز پخش خواهد شد. همچنین این آپدیت اکنون بیش از 1000 اموجی پشتیبانی می کند.

قابلیت نظارت بر خواب یکی از ویژگی های ضروری برای کاربران این ساعت است، حالا جزئیاتی از مراحل دقیق خواب را در ویجت Samsung Health به کاربران نمایش می دهد. به علاوه، دو حالت پیشرفته اضافی هم برای جلوگیری حواس پرتی از مکان و زمان در بخش quick panel اضافه شده است.

گفتنی است که کاربران کشورهای برتانیا، هلند، بلغارستان، ایتالیا، و فرانسه این بروزرسانی را دریافت کردند. لازم به ذکر است که حجم این آپدیت 299.7 مگابایت بوده و سیستم عامل ساعت به شناسه های نرم افزاری R760XXU2DSA1 / R760OXA2DSA1 ارتقا پیدا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا