فناوری

سامسونگ از تبلت فوق باریک گلکسی تب S5e رونمایی کرد

سامسونگ به طور رسمی از تبلت فوق باریک و سبک خود تحت عنوان گلکسی تب S5e پرده برداشت.

گلکسی تب S5e از نمایشگر 10 اینچی سوپرامولد با  با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 10 برخوردار بوده که ۸۱.۸ درصد از پنل خود را به خود اختصاص داده است. همچنین S5e به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 670 با فرکانس 2 گیگاهرتز با واحد پردازش گرافیکی ادرنو 616 مجهز شده است. این تبلت همچنین در دو مدل با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و از باتری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

از نظر نرم‌افزاری هم با اندروید ۹ پای و رابط کاربری جدید One UI سامسونگ روبرو هستیم. این تبلت همچنین تنها ۴۰۰ گرم وزن داشته و از بدنه فلزی بهره می‌برد. ماژول های تصویربرداری شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این دستگاه قابلیت ثبت ویدیوهای UHD 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

گلکسی تب S5e از چهار بلندگوی تنظیم شده توسط AKG به همراه فناوری دالبی اتموس استفاده می‌کند. گلکسی تب جدید سامسونگ از قابلیت تشخیص چهره بهره برده و حسگر اثر انگشت آن در دکمه پاور جای دارد.  از دیگر قابلیت های این دستگاه باید به پشتیبانی از کارت میکرو SD، کلید اختصاصی بیکسبی، درگاه Type-C و بدنه فلزی اشاره کرد. کاهش قطر بدنه اما به قیمت حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون تمام شده است. کمپانی کره ای تبلت جدید خود را با دکس همراه کرده تا امکان نمایش محتوا روی نمایشگر بزرگتر فراهم شود.

گلکسی تب S5e در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای با قیمت پایه ۴۰۰ دلار یا ۴۲۰ یورو از ۱۵ فروردین‌ماه به بازار عرضه خواهد شد. همچنین قیمت نسخه LTE هم ۴۸۰ یورو اعلام شده است. اگر این تبلت را همین حالا پیش‌خرید کنید یک هدفون AKG Y500 هم از سامسونگ هدیه خواهید گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا