فناوری
موضوعات داغ

رونمایی لنوو از دو تبلت ویندوزی جدید با کیبورد بلوتوثی جداشونده

لنوو امروز از دو تبلت جدید ویندوز 10 جدید با نام های Yoga Duet 7i و IdeaPad Duet 3i رونمایی کرده که هر دو دستگاه های تبدیل شونده 2 در 1 با پشتیبانی زا LTE هستند. این تبلت های جدید از لحاظ ظاهری، شبیه به تبلت سرفیس مایکروسافت بوده، اما این امتیاز را دارند که با کیبورد همراه شوند، و این بار، از بلوتوث برای استفاده در هنگام جدا کردن پشتیبانی می کند.

مدل حرفه ای این سری Yoga Duet 7i است که از مشخصاتی همچون پردازنده نسل دهمی Core i7 اینتل و گرافیک مجتمع Intel Iris Plus، دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره، صفحه نمایش 13 اینچی IPS 2K لمسی، باتری با عمر 10.8 ساعته و وزن 2.55 پوند است. همچنین شامل قلم اکتیو بوده و به نظر می رسد این لپ تاپ به خلاقانی که نیاز به لپ تاپ دارند و برنامه های طراحی محبوب مانند Adobe Illustrator را اجرا می کنند، ارائه شده است.

تبلت بعدی Lenovo IdeaPad Duet 3i است که دارای پردازنده اینتل Pentium و گرافیک یکپارچه اینتل و صفحه نمایش 10.3 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی است. همچنین از دو پورت USB-C و وزن 2 پوند به همراه عمر باتری 7 ساعته بهره می برد. Yoga Duet 7i و IdeaPad Duet 3i دارای یک صفحه کلید جداشونده در طراحی های خود هستند. برای اولین بار، لنوو از بلوتوث در کیبوردها استفاده کرده که امکان تایپ با صفحه کلید حتی در صورت وصل نبودن به کیبورد، را فراهم می کند.

هر دو دستگاه همچنین دارای پایه های پشتی هستند که طراحی بیرونی محصولات شبیه به Surface Pro و خط Surface Go مایکروسافت است. هر دو لپ تاپ قرار است در تابستان امسال راهی بازار شوند. همچنین قیمت پایه اعلام شده برای Yoga Duet 7i و IdeaPad Duet 3i به ترتیب 1316 دلار و 470 دلار خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا