موبایل و تبلت

مشخصات فنی گوشی ویوو iQOO فاش شد

چندی پیش، خبرهای مرتبط با گوشی جدید iQOO ویوو در رسانه منتشر شده، حال در جدیدترین افشاگری، اطلاعاتی از مشخصات فنی آن منتشر شده است.

گوشی گیمینگ vivo iQOO که البته نام رسمی آن هنوز اعلام نشده، در تصاویر تبلیغاتی جدید معرفی شده است که اشاره به تولید یک گوشی گیمینگ فوق العاده با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند دارند. طیق اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 855 و حافظه رم 12 گیگابایت عرضه شود. همچنین این دیوایس سه دوربین بر روی پنل پشتی خواهد داشت و البته طراحی آن نیز به شکل ساده و غیر قابل انعطاف انجام شده است.

از سوی دیگر میزان فضای ذخیره سازی گوشی ویوو 256 گیگابایت بوده و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پورت USB-C برای تامین انرژی دستگاه استفاده می شود. اطلاعات زیادی در مورد دوربین های گوشی در دست نیست ولی احتمالا مجهز به حالت Super HDR خواهد بود.  شارژ سریع گوشی گیمینگ جدید ویوو توان ۴۴ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن محصولات کمپانی‌هایی نظیر هواوی و وان پلاس که از استانداردهای ۴۰ واتی و ۳۰ واتی برخوردار هستند پشت سر گذاشته خواهند شد.

اینها مهمترین مشخصات گوشی گیمینگ vivo iQOO بودند و تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز از سوی سازنده اعلام نشده است. همچنین این دیوایس قرار است به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر همیشه فعال مجهز باشد که برای استفاده از آن نیاز نیست که دکمه‌ای را فشار دهید و هر زمان که انگشت خود را بر روی نمایش قرار دهید، خطوط اثر انگشت شناسایی و قفل دیوایس باز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا