موبایل و تبلت

گوشی هواوی P30 در تاریخ 6 فروردین 98 معرفی می شود

شرکت هواوی به تازگی با انتشار پستی در توییتر تاریخ مراسم رونمایی از پرچمدار Huawei P30 را اعلام کرد.

اکانت توییتر این شرکت با انتشار یک پست، اعلام کرد که گوشی‌های مذکور در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) رسما معرفی خواهند شد. در تیزر کوتاهی که به همراه این پست منتشر شده، می‌توانیم تصاویری از چند مکان توریستی پاریس را مشاهده کنیم که افکت زوم بر روی آن‌ها اجرا شده؛ این موضوع احتمالا به توانایی زوم دوربین گوشی‌های هواوی P30 اشاره دارد.

در کنار این توییت یک ویدئو 10 ثانیه‌ای کوتاه هم منتشر شده که شما را به یک تور در شهر پاریس می‌برد. اما اگر کمی دقت کنید، متوجه خواهید شد که در حقیقت تصاویری که از برج ایفل و طاق پیروی و نوتردام گرفته شده، برای معرفی قابلیت تازه زوم دوربین هواوی پی 30 است.

در رابطه با این گوشی‌ها هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده اما بر اساس همین اطلاعات پراکنده، ظاهرا این گجت‌ها از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و سه تا چهار دوربین اصلی (با توجه به مدل موردنظر) بهره می‌برند. تصویر منتشر شده به همراه دعوتنامه، احتمالا به قابلیت زوم هیبریدی ۱۰ برابری هواوی P30 اشاره دارد. در ارتباط با جزئیات این دوربین هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم ولی ظاهرا علاوه بر این زوم هیبریدی، دوربین موردنظر از حداقل زوم اپتیکال ۵ برابری و سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

باید تا زمان معرفی رسمی این سری محصولات جدید یعنی ششم فروردین ماه صبر کنیم. این شرکت دعوتنامه خود را با شعار «بازنویسی قوانین» منتشر کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا