موبایل و تبلت

سامسونگ از گلگسی فولد به طور رسمی رونمایی شد

سامسونگ سرانجام گوشی هوشمند تاشدنی خود را با نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) رونمایی کرد. به گفته شرکت این گوشی هوشمند عصر جدیدی در صنعت تلفن هوشمند خواهد بود که کاربران می توانند با آن در دنیای صفحه نمایش اسمارتفون غرق شوند.

گلکسی فولد از نمایشگر انعطاف‌پذیر ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ بهره می برد و پس از تا شدن، یک نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ انجام وظیفه می‌کند. به گفته سامسونگ این گوشی را می‌توانید بدون مشکل صدها هزار بار باز و بسته کنید و بهتر از آن شما مکانیسم این لولا را اصلاً در طراحی نمی‌بینید.

سامسونگ برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر تکنولوژی UFS 3.0 در کنار تراشه  اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است. سامسونگ حتی موفق شده از دو باتری جداگانه برای این گوشی استفاده کند که روی هم رفته ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌کنند. این گوشی روی هم رفته از ۶ دوربین بهره می‌برد.سه تا از دوربین‌ها در پشت، یک دوربین در جلو و دو دوربین در داخل تعبیه شده است. این یعنی فارغ از نحوه‌ی گرفتن این گوشی، کاربران می‌توانند عکس موردنظر خود را ثبت کنند. حسگر اثر انگشت هم در لبه‌ی کناری قرار دارد.

به گفته سامسونگ این گوشی با قابلیت تاشدن خود برای هر موقعیتی مناسب است. گلکسی فولد به راحتی درون جیب شما جا می‌شود و اگر بخواهید می‌توانید آن را به یک تبلت با اسپیکرهای استریو قدرتمند تبدیل کنید. این گوشی حتی امکان اجرای سه‌اپلیکیشن همزمان را نیز فراهم می‌کند.

این گوشی به لطف بهینه‌سازی نرم‌افزاری سامسونگ، به‌راحتی قادر به اجرای همزمان سه اپلیکیشن است. اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، مایکروسافت آفیس و یوتیوب برای این گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همچنین سامسونگ از طریق همکاری با گوگل، در تلاش است اندروید را به‌طور کامل برای این نمایشگر انعطاف‌پذیر سازگار کند.

این گوشی از تاریخ ۲۶ آوریل با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. در ضمن طبق اعلام سامسونگ، کاربران از بین مدل‌های مبتنی بر LTE و ۵G می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا