همانطور که می دانید، شرکت شیائومی ساعاتی پیش، در کنفرانسی از پرچمدار جدیدش با نام Mi 9 رونمایی کرد. این شرکت همچنین در کنار این گوشی از نسخه دیگری این سری با نام  (Xiaomi Mi 9 SE (Special Edition رونمایی کرده که اولین گوشی در جهان بوده که از تراشه اسنپدراگون 712 بهره می برد.

علاوه بر این، گوشی Mi 9 SE به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی با سنسور IMX586 در بدنه‌ی پشتی مجهز شده و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن به چشم می‌خورد. نمایشگر 5.97 اینچی AMOLED گوشی، دارای یک بریدگی قطره ای در بالای آن جای گرفته که سنسور دوربین سلفی است. قدرت پردازشی دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 712 با 6 گیگابایت رم تامین می شود و حافظه داخلی آن 64 یا 128 گیگابایت است.

این تراشه که با رویکرد 10 نانومتری تولید شده، در واقع یک به روزرسانی جدید برای اسنپدراگون 710 محسوب می‌شود. از تفاوت‌های تراشه جدید می‌توان به افزایش قدرت ۱۰ درصدی آن اشاره کرد که می‌تواند در اجرای بازی‌ها فوق العاده عمل کند.

همانطور که اشاره شد، همانند می 9، نسخه SE گوشی نیز از دوربین سه گانه با ترکیب سنسور اصلی  ۴۸ مگاپیکسلی سونی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی الترا واید و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده می کند. یک دروبین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر این موبایل قرار گرفته که کاربر می‌تواند با کمک آن و چندین فیلتر مخصوص، سلفی‌های زیادی برای شبکه اجتماعی بیاندازد.

برای تامین اجزای سخت افزار از باتری 3070 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به تقویت کننده‌ی پردازش مخصوص گیم یعنی Game Turbo و رابط کاربری جدید کمپانی شیائومی MIUI 10 اشاره نمود. ضمن اینکه موبایل مذکور به چیپست NFC هم مجهز شده است.

نسخه‌ی ویژه‌‌ی پرچمدار جدید شیائومی، به همان سه رنگ آبی، ارغوانی و مشکی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت هزینه‌ای معادل ۳۰۰ تا ۳۴۰ دلار خریداری کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *