دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 توسط شیائومی، این شرکت حالا از ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرده و با ارتقای برخی مشخصات فنی، ردمی نوت 7 پرو را برای رقابت با محصولاتی مانند سری A سامسونگ روانه بازار میان رده های پریمیوم کرده است.

صفحه نمایش

ردمی نوت 7 پرو از نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزولوشن 2380 در 1080 پیکسل بهره گرفته و با پوشش گوریلا گلس 5 محافظت می شود. همچنین همانند نسخه استاندارد، دارای بریدگی قطره ای شکل در بالای نمایشگر بوده که دوربین سلفی در آن جای دارد.

سخت افزار و نرم افزار

قدرت پردازشی ردمی نوت 7 پرو از تراشه میان رده اسنپدراگون 675 تامین می شود. تراشه به کار رفته در مدل پرو به هشت هسته پردازشی با فرکانس 2 گیگاهرتز مجهز شده و برای پردازش امور گرافیکی هم چیپ آدرنو 612 در نظر گرفته شده است. همچنین این گوشی در دو مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. ردمی نوت 7 پرو اولین گوشی هوشمند خانواده Redmi است که دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، چیزی که ما مطمئن هستیم بسیاری از کاربران منتظر آن هستند. البته، شما می توانید آن را با کارت میکرو SD تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

برای تامین انرژی اجزای سخت افزار، شیائومی از باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. باتری بکار رفته در این مدل از فناوری شارژ سریع کوالکام Quick Charge 4.0 پشتیبانی می کند. دوربین اصلی دوگانه از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین سلفی هم از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده که قابلیت تشخیص چهره دارد.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی گوشی اجرا می شود.

قیمت و زمان عرضه

گفتنی است شیائومی محصول جدید خود را در سه رنگ قرمز سحابی، آبی نپتون و مشکی فضایی عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند از تاریخ 22 اسفند، مدل 64 گیگابایتی آن را با قیمت حدودی 200 دلار و نسخه 128 گیگابایتی را با قیمت حدودی 240 دلار تهیه کنند. این مبلغ برای نسخه معمولی بین 150 تا 205 دلار (مدل 64 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی) قرار دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *