همانطور که می دانید، سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 10 را اول اسفند ماه رونمایی کرد. اکنون زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفته و آن را در برابر از لحاظ مقاومت در برابر خراشیدگی، خم شدن، سوختن و بسیاری موارد دیگر مورد تست قرار می‌دهد.

طبق روال همیشگی، این تست هم با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود و تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای آن به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند. قاب فلزی گوشی و دوربین‌های عقب و جلو و سنسور اثر انگشت هم از اجسام تیز زک در امان نخواهند نمی‌مانند. در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی گلکسی اس10 در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود.

بعد از خراشیدگی، زک نلسون اقدام به بررسی خمیدگی این گوشی پرداخت و با اعمال فشار به دو طرف این گوشی را مورد تست قرار داد. برای آنکه ببینید پرچمدار جدید سامسونگ تا چه اندازه در برابر شکنجه‌های نلسون دوام میاورد، از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *