پس از شایعات و درز تیزرهای مختلف، سرانجام شرکت اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان Realme 3 با طراحی و سخت افزار جدید معرفی شد.

نسخه هندی این گوشی به پردازنده هلیو P70 مجهز شده که در واقع نسخه ارتقا یافته از دو گوشی قبلی اش یعنی Realme 1 و Realme 2 هستند. روی گوشی نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل و بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر به همراه پوشش محافظ گوریلا گلس 3 قرار دارد.

این گوشی همچنین در دو مدل با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. البته می توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی میزان فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت ارتقا داد.

در پشت گوشی دوربین اصلی دوگانه این گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تشکیل شده است. همچنین دوربین این گوشی شامل ویژگی های نرم افزاری نظیر Nightscape و Chroma Boost می باشد. در بریدگی قطره ای هم شاهد دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری تشخصی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به باتری 4230 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 5V/2A و سیستم عامل اندروید 9.0 با رابط کاربری ColorOS 6 اشاره نمود. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی داینامیک، آبی و مشکی استاندارد عرضه شود. قیمت مدل 3/32 گیگابایتی برابر 110 دلار و مدل 4/64 گیگابایتی نیز 155 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *