پس از اینکه گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ در بنچمارک گیک بنچ رویت شد، شیائومی با انتشار یک پوستر اعلام کرد که این گوشی در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در چین رسما معرفی می‌شود.

این دستگاه نیز مانند اکثر پرچمداران سال جاری میلادی، قدرت خود را توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می کند. این پردازنده با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته که عملکرد بالا و همچنین مصرف بهینه انرژی را تضمین می کند.

مدل پایه این گوشی احتمالا مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و انتظار عرضه مدل مبتنی بر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را هم باید داشته باشیم. در ضمن مانند مدل Helo بلک شارک که از ۱۰ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، عرضه مدل مبتنی بر این مقدار حافظه رم هم چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

در حال حاضر در رابطه با مشخصات ظاهری این دستگاه اطلاعات زیادی به فضای مجازی راه پیدا نکرده است. با توجه به مدل های گذشته این محصول، انتظار می رود شیائومی 2 Black Shark دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9 باشد. در بخش پشتی این اسمارت فون نشان های سبز رنگ قرار می گیرد

 از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم انتظارشان را داشته باشیم، بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده، اندروید پای و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. مانند مدل‌های قبلی، این گوشی هم به احتمال زیاد در ابتدا فقط در بازار چین عرضه می‌شود و تا آخر ماه آوریل روانه‌ی دیگر بازارها مانند اروپا می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *