همانطور که می‌دانید استودیو Treyarch به عنوان سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4 با ارائه آپدیت‌های مختلف و اضافه کردن محتوا‌های جدید تاکنون پشتیبانی بسیار خوبی از بازی خود انجام داده است و با توجه به انتشار به روز رسانی جدید برای این بازی به نظر می‌رسد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

امروز Treyarch به طور رسمی اعلام کرد که به‌روزرسانی جدید عنوان اول شخصی Call Of Duty: Black Ops 4، فردا بر روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. با نگاه به جزئیات این به‌روزرسانی، در ابتدا شاهد اضافه شدن رویداد Shamrock and Awe هستیم که شامل سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی خواهد بود. این رویداد همواره در برخی نسخه‌های پیشین سری Call Of Duty وجود داشته است، لذا از اضافه شدن و بازگشت آن به Call Of Duty: Black Ops 4، بسیار خوشحال هستیم.

یکی دیگر از محتوا‌های این آپدیت نقشه‌ای جدید با اعمال تغییرات آب و هوایی تحت عنوان Contraband Hurricane است که احتمالا نسخه طوفانی نقشه ساحلی بازی باشد. حالت Stockpile نیز دیگر محتوای ارائه شده در این آپدیت است که تقریبا مشابه حالت Fracture در Black Ops 3 است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آپدیت جدید اضافه شدن حالت Hardcore به بخش Blackout بازی است که با ارائه یک نقشه جدید و احتمالا کوچک‌تر برای این بخش همراه خواهد شد.

عنوان Call Of Duty: Black Ops 4 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با دریافت این عنوان مولتی پلیر، از حالت مختلف و سرگرم کننده‌ی آن همراه با دوستان خود بهره مند شوید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *