اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه با ویژگی های قابل توجه هستید، گلکسی A20 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد معرفی گلکسی A20 به گوش می رسید و حالا یک سایت روسی از معرفی رسمی آن در این کشور خبر داده است.

گلکسی A20 به لحاظ مشخصات و قیمت چیزی بین A10 و A30 می باشد. این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل بهره می برد. در پشت دستگاه شاهد بکاگیری دوربین دوگانه با چینش سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی هستیم. ضمن اینکه در لبه بالای نمایشگر نیز دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی جای دارد.

سامسونگ برای کاهش هزینه این گوشی از پردازنده اکسینوس 7884 استفاده کرده که با دو هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز و ۶ هسته پردازشی Cortex-A53 ارائه می شود. به همراه تراشه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که امکان افزایش آن از طریق کارت میکرو SD تا 512 گیگابایت وجود دارد.

از دیگر ویژگی های گلکسی A20 باید به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با توجه به سخت افزار متوسط گوشی، برای مدت قابل توجهی توان تامین شارژ دارد. سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از فناوری NFC برای استفاده از سرویس پرداخت هم می توان به دیگر قابلیت های گوشی افزود. گلکسی A20 از همین حالا با قیمت ۲۱۵ دلار در روسیه عرضه شده اما تاریخ عرضه آن در کشورهای دیگر مشخص نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *