شرکت اکتیویژن و Tencent از نسخه موبایلی بازی محبوب Call of Duty با الهام از دو بازی Black Ops و Modern Warfare رونمایی کرد.

نسخه‌ی موبایل این مجموعه با عنوان Call of Duty: Mobile، با همکاری شرکت چینی تنسنت (Tencent) توسعه داده شده و قرار است در آمریکای شمالی، اروپا و دیگر مناطق عرضه شود. همچنین حالت‌های چندنفره و رقابتی معروف سری Call of Duty را برروی دستگاه‌های موبایل برای افراد علاقه‌مند فراهم می‌کند.

 طبق اطلاعات منتشر شده محبوب‌ترین نقشه‌ها، سلاح‌ها، شخصیت‌ها و موارد مختلف دیگری از نسخه‌های Modern Warfare و Black Ops در این بازی گنجانده شده است. بنابر گفته‌های Activision، حالت‌هایی نظیر Search and Destroy و Free For All در نقشه‌های معروف و پرطرفدار این سری نظیر Nuketown ،Crash و Hijacked قابل بازی خواهند بود. بازیکنان نیز می‌توانند با دریافت امتیاز به امکاناتی نظیر اسلحه‌های جدید و شخصیت‌های کلاسیک سری COD دسترسی پیدا کنند.

کریس پلامر، معاون بخش موبایل اکتیویژن در مورد این بازی جدید اعلام کرد:

با همکاری تیم‌های فوق‌العاده شرکت Tencent، ما مجموعه‌ای از نقشه‌های پرطرفدار، حالت‌های رقابتی و چندنفره، شخصیت‌های آشنا و اسلحه‌های شناخته‌شده نسخه‌های مختلف Call of Duty را در قالب یک تجربه حماسی برای اولین بار به دستگاه‌های موبایل می‌آوریم.

بازی Call of Duty: Mobile برای پلتفرم‌های اندروید و iOS، در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. همچنین ثبت نام نسخه‌ بتای عمومی این عنوان که در تابستان سال میلادی در دسترس قرار می‌گیرد، شروع شده که می‌توانید از این نشانی برای آن اقدام کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *