با رسیدن به روزهای پایانی ماه مارس، سونی بازی‌های رایگان ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) شبکه‌ پلی استیشن پلاس معرفی کرده است و حالا می‌دانیم بعد از Call of Duty: Modern Warfare و بازی The Witness که در ماه مارس برای دارندگان سرویس پلاس شبکه‌ی مذکور رایگان شدند، حالا با چه بازی‌هایی مواجه هستیم.

در ابتدا، بازی Conan Exiles، ساخته‌ی استودیو Funcom را داریم که در این ماه به شکل رایگان در اختیار دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. در این بازی کاملا آنلاین بقامحور، در یک جهان بزرگ رها می‌شوید و با همکاری دیگر بازیکنان حاضر، برای زنده ماندن تلاش خواهید کرد. شکار کردن، مبارزه با سلاح‌های سرد/گرم، خانه‌سازی، مقاومت‌ در برابر شرایط سخت و بیشتر، از مواردی هستند که در این بازی، شخص گیمر با آن‌ها روبه‌رو خواهد شد.

The Surge نیز یک بازی شوتر سوم شخص علمی تخیلی است که در آن باید به جنگ دشمنان خود در دنیای بزرگ بازی بروید و در این راه نیز باید سلاح‌های جدیدی را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید. البته هنوز مشخص نشده که کدامیک از نسخه‌های standard edition یا the augmented edition این بازی قرار است رایگان شود و باید منتظر بمانیم. با رسیدن ماه آوریل، با داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس، این دو بازی را می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان برای پلی استیشن 4 خود دانلود و تجربه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *