صوتی و تصویری

رونمایی ایسوس از سه مانیتور گیمینگ سازگار با فناوری G-Sync

ایسوس از سه مانیتور گیمینگ جدید سازگار با فناوری G-Sync انویدیا رونمایی کرد. مانیتورهای جدید شامل مدل 27 اینچی VG278QR، مدل 24.5 اینچی VG258QR و مدل 24 اینچی VG248QG است.

هر سه از  پنل NT، رزولوشن Full HD، نرخ رفرش فوق العاده ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۵ تا یک میلی ثانیه بهره می برند. ایسوس ادعا می‌کند نه تنها این مانیتورها با G-Sync سازگار هستند، بلکه در همکاری نزدیک با انویدیا مورد ارزیابی دو مرحله‌ای قرار گرفته‌اند و جزء بهترین مانیتورهای Adaptive Sync برای استفاده با کارت‌های گرافیک انویدیا هستند. در واقع این مانیتورها متفاوت از مانیتورهای اختصاصی برای G-Sync هستند.

هر سه مانیتور مذکور از قابلیت های گیم محور نظیر GamePlus برای ارتقاء و بهبود تصاویر درون بازی و فناوری GameVisual برای ارائه مدهای نمایش پیش فرض بهره می برند. همچنین این مانیتورها داری قابلیت ASUS Extreme Low Motion Blur برای کاستن از لرزش تصویر هستند.  پایه این مانیتورها از گردش افقی، چرخش عمودی و تنظیم ارتفاع پشتیبانی می‌کند.

پورت های تعبیه شده در پنل پشتی مانیتورها شامل یک DisplayPort 1.2، دو HDMI v1.4، یک Dual Link DVI-D و جک هدفون است. مانیتورهای ۲۴.۵ اینچی VG258QR و ۲۷ اینچی VG278QR به ترتیب با قیمت های ۳۱۸ و  ۳۴۱ دلار عرضه شده اند و VG248QG نیز به زودی به آنها می پیوندد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا