موبایل و تبلت

انتشار تصویری واضح از گوشی میزو 16 اس

به تازگی در رسانه، تصاویری رندر شده از گوشی جدید میزو 16 اس منتشر شده که نمایی از پنل جلویی و پشتی دستگاه را نشان می دهد.

انتظار می رود پرچمدار جدید میزو ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شود. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول در گذشته با شماره مدل M971Q موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود. در این تصویر حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند به چشم می خورد. در بخش بالایی صفحه نمایش اسپیکر مکالمه به همراه دوربین سلفی به چشم می خورد. انتظار می رود میزو 16s دارای نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی باشد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی خودنمایی می کند. در زیر این دوربین فلاش LED قرار گرفته است.

طبق گزارشات، میزو برای پرچمدار آینده خود یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر می گیرد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. قدرت میزو 16 اس را چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 6 و 8 گیگابایت رم روانه بازار می شود. میزو برای دوربین این دستگاه سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته می گیرد. سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا