مایکروسافت به تازگی از بازی مسابقه ای Forza Street برای اندروید، آی‌اواس و ویندوز 10 پرده برداشت. Forza Street عنوانی ساده و آرکید بوده و در آن خبری از ویژگی‌های بسیار و سرگرم‌کننده سری Motorsport و Horizon نیست؛ کنترل‌های بازی نیز ساده بوده و تنها به کمک کلیک چپ ماوس و یک یا 2 کلید دیگر می‌توان بازی را کنترل کرد.

در تریلری که از بازی Forza Street منتشر شده، شاهد مسابقات شبانه اتوموبیل سواری هستیم. شما می‌توانید ماشین‌ها مختلفی را خریداری کرده و آن‌ها را در بخش‌های مختلفی تقویت کنید. همچنین دو نوع واحد پولی جداگانه برای بازی در نظر گرفته شده که هر کدام از آن‌ها کاربردهای جداگانه‌ای خواهند داشت.

بازی Forza Street به طور کامل درباره کنترل و مدیریت سرعت خودرو در پیچ‌ها و کلیک یا عدم کلیک برای افزایش یا کاهش سرعت است. پس به نوعی می‌توان گفت با عنوانی کاملا ساده سروکار داریم که البته از نظر بصری بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

گفتنی است که این بازی فعلا برای کامپیوتر عرضه شده است. ازاین‌رو کاربرانی که ویندوز 10 دارند، می‌توانند با مراجعه به‌فروشگاه مایکروسافت، این بازی را دانلود کنند. نسخههای Android و iOS بازی نیز در زمانی نامعلوم در چند ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *