سرانجام برند نوبیا (متعلق به شرکت ZTE) از گوشی گیمینگ مجهز به فن داخلی و فیلمبرداری 8K موسوم به Red Magic 3 رونمایی کرد.

رد مجیک 3 نخستین گوشی هوشمندی است که به یک فن داخلی مجهز شده است. فن داخلی آن سرعتی بالغ بر ۱۴ هزار دور در دقیقه دارد که از طریق داشبورد Game Space 2.0 می توان آن را کنترل و سفارشی سازی کرد. در کنار این فن یک سیستم سرمایشی مایع هم پیاده سازی شده است. درون بدنه این دستگاه از سیستم خنک کننده ICE 2.0 استفاده شده است. این سیستم دمای گوشی جدید نوبیا را در هنگام فعالیت های سنگین، کاهش می دهد.

نوبیا برای این محصول نمایشگر 6.65 اینچی امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل در نظر گرفته که دارای رفرش ریت 90 هرتز است. همچنین این پنل از HDR پشتیبانی کرده و از اسپیکر استریو DTS:X بهره می برد. به لحاظ سخت افزاری می توان گفت که این گوشی به پردازنده قدرتمند کولکام اسنپدراگون 855 و حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و برای تامین انرژی آنها از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کند. نوبیا رد مجیک 3 با وجود استفاده از این باتری حجیم، تنها 6.65 میلی متر ضخامت دارد. بر اساس اطلاعات رسمی، این باتری تا 13.64 ساعت برای وب گردی شارژدهی دارد.

ماژول تصویر برداری هم شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 (سنسور IMX586 سونی) و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می شود. دوربین اصلی این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 8K و همچنین صحنه آهسته به صورت 1920 فریم بر ثانیه است. نوبیا رد مجیک 3 از استاندارد IP55 پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و قابلیت های ویژه نرم افزاری برای بازی اشاره کرد.

گفتنی است که این گوشی ۱۳ اردیبهشت در چین عرضه شده و یک ماه بعد به بازارهای خارجی راه می یابد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۶ و ۱۲ گیگابایتی به  ترتیب ۴۳۰ و ۶۴۰ دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *