اپیک گیمز طی بیانیه‌ای اعلام کرد با امضای یک قرارداد استودیو سایونیکس را خریداری کرده است. این استودیو با ساخت بازی Rocket League توانست به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.

این روزها شرکت Epic Games در حال افزایش همکاری خود با استودیوهای دیگر است و در همین راستا نیز اقدام به انحصاری کردن برخی از بازی‌های محبوب مانند Borderlands 3 برای فروشگاه خود کرده است. حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیوی سازنده‌ی بازی Rocket League یعنی Psyonix در پیامی که در وب سایت خود منتشر کرده است خبر از خریداری این استودیو توسط شرکت Epic Games داد:

Rocket League همواره از پشتیبانی کاربران خود بهره مند بوده و این پشتیبانی نیز بعد پیوستن ما به Epic Games ادامه خواهد داشت و از این طریق نیز ما می‌توانیم از راه‌های بهتر و بزرگتری به کاربران خود خدمات ارائه دهیم.

با توجه به بیانیه منتشر شده، استودیو سایونیکس از این پس به منابع بیشتری دسترسی خواهد داشت تا بتواند به پشتیبانی از رقابت‌های Rocket League بپردازد. همچنین در نتیجه امضای این قرارداد، نسخه‌ای از این بازی تحسین شده تا پایان سال جاری میلادی در فروشگاه اپیک قرار می‌گیرد. شرکت Psyonix در ادامه اعلام کرده که این بازی قرار است تا پایان سال 2019 به فروشگاه Epic Games بیاید و تا آن زمان نیز بازی همچنان از طریق Steam قابل خریداری خواهد بود. همچنین پس از عرضه‌ این بازی بر روی فروشگاه Epic Games، برای دارندگان این بازی بر روی Steam بروزرسانی‌های مختلف نیز عرضه خواهد شد و Psyonix به پشتیبانی از این نسخه‌ی بازی ادامه خواهد داد.

موفقیت بازی Rocket League در طول این‌ سال‌ها به حدی رسید که در حال حاضر در مسابقات Esports مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی همچنین یکی از اولین عناوینی بود که قابلیت کراس پلی را میان پلتفرم‌های مختلف برقرار کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *