ماه مارس بود که ویوو، گوشی میان رده S1 را معرفی و عرضه کرد و اکنون پس از گذشت زمان، از نسخه پرو این گوشی موسوم به S1 Pro پرده برداشت.

گوشی ویوو اس 1 پرو به لحاظ ظاهری شباهت زیادی با نسخه استاندارد داشته ولی به پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. همچنین میزان فضای ذخیره سازی برای گوشی 128 یا 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این گوشی از صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده می کند و دارای نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 داشته و از نسبت نمایشگر به بدنه 91.64 درصدی بهره می برد.

در پشت گوشی شاهد استفاده از دوربین سه گانه با چینش سنسورهای 48 مگاپیکسلی Quad-Bayer (اصلی)، 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) و 5 مگاپیکسلی (تشخیص عمق) هستیم. برای عکسبرداری سلفی و مکالمات ویدیویی نیز یک دوربین کشویی 32 مگاپیکسلی استفاده شده است.

سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر جای گرفته و با سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه رابط کاربری Funtouch OS 9 عرضه می شود. همچنین یک دکمه اختصاصی برای گوشی در نظر گرفته شده که دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی Jovi را اجرا می کند. در نهایت برای تامین انرژی دستگاه نیز از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

ویوو اس 1 پرو قرار است از نهم ماه مه در رنگ های آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین هر دو مدل 6 و 8 گیگابایتی این گوشی با برچسب قیمتی 401 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *