موبایل و تبلت

هواوی P smart Z با دوربین سلفی کشویی معرفی شد

هواوی P smart Z، نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی کشویی شرکت معرفی شد. این گوشی از نمایشگر 6.59 اینچی LCD بدون ناچ با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می برد. این گوشی گران قیمت نیست، و در آمازون ایتالیا با قیمتی برابر 280 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همچنین خبری از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نبوده و در پشت دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی دوگانه گوشی نیز از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلویی، که بر روی یک مکانیزم پاپ آپ نصب شده، سنسور 16 مگاپیکسل دارد.

این مکانیزم توانایی بازشدن در مدت تنها 1 ثانیه را داشته و هواوی مدعی شده که در آزمایش های مختلف 100 هزار بار باز شده و می تواند در برابر وزن 12 کیلوگرمی مقاومت کند. به لطف هوش مصنوعی دوربین های پشت و جلو توانایی ثبت تصاویر پرتره و ثبت تصاویر در بیش از 500 صحنه در 22 موضوع را داراست.

به لحاظ سخت افزاری باید اشاره کنیم که این گوشی مجهز به پردازنده کایرین 710F با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی بوده و از سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9.0 بهره می برد. برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که با پورت USB-C شارژ می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا