شارپ به تازگی از جدیدترین مدل گوشی خود تحت عنوان Sharp Aquos R3 پرده برداشت که در واقع جایگزین نسل اولین گوشی با دو ناچ یعنی آکواس R2 کامپکت خواهد بود.

گوشی آکواس R3 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی IGZO با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و نرخ بازسازی تصویر 120 هرتزی می باشد. این گوشی از فناوری HDR10 پشتیبانی کرده و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دارای دو بریدگی بوده که بریدگی بالای نمایشگر دوربین 16.3 مگاپیکسلی قرار گرفته و بردیگی پایین آن دکمه ترکیبی هوم و سنسور اثرانگشت است.

علاوه بر این، در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه با چینش سنسور 12.2 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.7 و زاویه دید 78 درجه ای) برای عکسبرداری و سنسور ثانویه 20 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 125 درجه ای) که برای ضبط ویدیو تشکیل شده است. به لطف دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی آن، از قابلیت هایی نظیر AI Live Story و AI Live Shutter بهره می برد.

قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 تامین شده و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و باتری 3200 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 11 واتی Qi وایرلس اشاره کرد. هنوز در مورد قیمت و زمان توزیع این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *