موبایل و تبلت

شیائومی محصولاتش را از طریق دستگاه‌های فروش خودکار در هند عرضه می کند

شیائومی اعلام کرده که بزودی در شهرهای مختلف هند دستگاه‌های فروش خودکار برای فروش گجت‌های این شرکت تعبیه می­‌کند. این یعنی هندی‌ها بدون نیاز به واسطه، از طریق این دستگاه‌ها می‌توانند مستقیما گجت‌های شیائومی موردنظر خود را خریداری کنند.

این دستگاه‌های فروش خودکار در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها و مراکز خرید قرار می‌گیرند. افراد هم از طریق پول نقد یا کارت اعتباری می‌توانند مبلغ موردنظر برای خرید این محصولات شیائومی را پرداخت کنند. کیوسک های فروش موبایل شیائومی طبق اعلام شرکت سازنده همه نوع پرداختی را قبول می کنند که از کارت اعتباری گرفته تا پول نقد و حتی سیستم پرداخت اختصاصی هند به نام UPI را شامل می شود.

اما در مورد قیمت هم باید بگوییم که کلیه محصولات ارائه شده در کیوسک های فروش موبایل شیائومی دقیقا همان قیمت فروشگاه آنلاین Mi.com و می هوم ها را دارند. کمپانی مورد بحث اعلام کرده که می خواهد چندین کیوسک دیگر را هم طی ماه های آتی در اقصی نقاط هند مستقر نمایند و به تدریج طرح های خود را در تمامی شهرهای این کشور اجرا نماید. شیائومی‌ اعلام کرده که اخبار بیشتر مربوط به جزییات این دستگاه‌ها و مکان‌های آن‌ها به‌زودی اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا