نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از سرویس Pandora به نسخه iOS اپلیکیشن ویز افزوده شد

اپلیکیشن ویز به تازگی قابلیتی تازه دریافت کرده که امکان استریم موزیک سرویس Pandora را از طریق برنامه ناوبری نسخه iOS فراهم می کند.

همانطور که می دانید پاندورا یک سرویس استریم موسبقی است که به محیطی را جهت انتخاب و شنیدن موزیک مورد علاقه خود و جمع‌آوری آنها ارائه می‌کند. شما با استفاده از پاندورا می‌توانید ایستگاه موزیک خودتان را بسازید که در آن خوانندگان، سبک‌های موسیقی و آهنگ‌هایی قرار داده شده‌اند که دقیقا با سلیقه موسیقیایی شما مطابقت دارند. پاندورا این اطلاعات را به مرور زمان و از عادات خود شما به دست خواهد آورد و بدین ترتیب، ایستگاه‌های موزیک مورد پسندتان را بهبود خواهد داد.

حال کاربران می توانند این سرویس را به طور مستقیم از طریق نسخه آی او اس اپلیکیشن مسیریابی ویز استفاده کنند. سال گذشته، ویز، قابلیت پخش موسیقی با ادغام چند سرویس نظیر اسپاتیفای، NPR One و TuneIn Radio به سرویس خود اضافه کرد. شرکت پاندورا می گوید که در حال حاضر هر دو حق اشتراک رایگان و پریمیوم سرویس در نسخه های اندروید و آی او اس ویز پشتیبانی می کند.

شرکت پاندورا با انتشار پستی در وبلاگ خود نوشت: «هنگامی که دو اپلیکیشن ویز و پاندورا را در گوشی خود با هم متصل می کنید، قادر خواهید بود تا گام بعدی مسیر ناوبری ویز را از طریق اپلیکیشن پاندورا مشاهده کنید.»

این قابلیت به صورت یک علامت در بالای برنامه پاندروا ظاهر می شود. این شرکت اشاره کرده که این علامت زمانی ظاهر می شود که اپلیکیشن مسیریابی ویز باز باشد. ویز همچنین اعلام کرده که ادغام شدن با سرویس پاندورا سال گذشته کلید خورد و ابتدا برای گوشی اندرویدی در دسترس بود ولی حالا برای iOS هم منتشر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا