کنسول و بازی

بازی موبایلی واقعیت مجازی Minecraft Earth رونمایی شد

مایکروسافت به طور رسمی از نسخه موبایلی مبتنی بر واقعیت مجازی سری بازی های مینی کرافت تحت عنوان Minecraft Earth رونمایی کرد.

بازی Minecraft Earth تلاش دارد تا یک تجربه‌ کامل از سری Minecraft را در قالب تکنولوژی واقعیت افزوده به کاربران و هواداران این سری عرضه کند. این بازی از نظر عملکرد شباهت زیادی به بازی پوکمون گو داشته ولی با این حال، کاربر با یک بازی بسیار پیچیده‌تر و غنی‌تر روبه‌رو خواهد بود.

این بازی دارای قابلیت با نام Tappables بوده که با انجام ماموریت‌ها و وظایف مختلف، آیتم های مختلفی را در اختیار کاربر قرار داده تا بتواند محیط خود را به صورت تکی و یا با کمک دوستانش ساخته و شخصی سازی کند. به عنوان مثال، در هنگام پیاده روی در یک مسیر، ممکن است یک معدن برخورد داشته باشد که مواد اولیه‌ مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کاربر با در اختیار داشتن مواد اولیه و رابط کاربری گوشی، قادر است تا ساختمان ها و آیتم های متفاوتی با ساختار محیط Micecraft ساخته و یا حتی می توانید ساختمان ها را نیمه کاره رها کرده و ادامه ساخت آنها را به دیگران بسپارید. به گفته سازندگان این بازی، این تنها یک نسخه‌ رایگان و واقیعت افزوده از Minecraft نیست، بلکه با یک تجربه‌ی کامل از این سری طرف هستیم. کارگردان هنری این بازی، آقای برد شوبر (Brad Shuber)، در این باره گفته است:

ما یک بازی جدید با هدف هم‌خوانی با تکنولوژی واقعیت افزوده نساخته‌ایم. ما هیچ چیزی را از بازی حذف نکرده و یا کاهش نداده‌ایم. این همان بازی است که شما با آن آشنا هستید. همان ویژگی‌هایی که شما به آن‌ها عادت کرده‌اید، از محیط‌ها و دشمنان گرفته تا مکانیک‌های مختلف، همه‌ی آن‌ها این‌جا هستند تا شما بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Minecraft Earth تا پایان سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های اندروید و IOS عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا