سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار God of War به تازگی آماری از فروش این عنوان را در دسترس قرار داده‌اند که می‌تواند برای دوست‌داران آن جالب توجه باشد.

God of War از سری عناوین اکشن و ماجراجویی است که مطمئنا همه‌ بازی‌بازان با آن آشنایی دارند. این عنوان در ماه آپریل سال گذشته به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و طولی نکشید که افراد زیادی از آن استقبال کردند. گفتنی است که این بازی به برترین عنوان سال ۲۰۱۸ نیز تبدیل شد.

در بخش فروش بازی God of War، سونی اعلام کرده است که این بازی از زمان عرضه‌اش در آوریل سال گذشته تا به امروز توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. درواقع سونی در مورد عملکرد نسخه‌های جدید مجموعه‌هایش در نسل هشتم نسبت به نسل هفتم سخن گفته است و دراین‌میان هم به‌فروش God of War اشاره شده است.

این میزان فروش برای God of War آن‌چنان دور از ذهن نیست، زیرا این بازی در زمان عرضه‌اش توانست لقب پرفروش‌ترین بازی PS4 در زمان عرضه را به خود اختصاص دهد. از دیگر بازی‌های سونی که روی پلی‌استیشن 4 عملکرد بهتری داشته‌اند، می‌توان به بازی Uncharted 4: A Thief’s End اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *