موبایل و تبلت

تماشا کنید: گوگل پیکسل 3a در تست مقاومت سربلند بیرون آمد

همانطور که می دانید، ماه گذشته میان رده های جدید گوگل پیکسل 3a و 3a XL معرفی شدند و بدنه این گوشی ها از جنس پلاستیک ساخته شده است. حال این بار زک نلسون با کانال معروف یوتیوب JerryRigEverything‘s به سراغ گوشی پیکسل 3a رفته و آن را دربرابر خمیدگی و خراشیدگی مورد آزمایش قرار داده است.

طبق روال همیشگی ویدئوهای تست مقاومت زک نلسون، این تست هم با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود و  تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای آن به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد.

تست خراشیدگی برای قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند. قاب پلاستیکی گوشی و دوربین‌های عقب و جلو و سنسور اثر انگشت هم از اجسام تیز زک در امان نخواهند نمی‌مانند. در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی پیکسل 3a در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود و در نهایت این بررسی با آزمون خمیدگی که توسط دو دست زک نلسون و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد، به پایان می‌رسد.

آزمون مقاومت این گوش در شرایطی برگزار شد که پوشش گوریلا گوریلا گلس امتیاز 6 را دریافت کرد که بالاتر از متوسط محسوب می شود. در آزمون خمیدگی نیز این گوشی امتیازی قابل قبول گرفت و بیش از حد تخریب نشد یا نشکست. به‌طور کلی می‌توان اینکه نتیجه گرفت که میان‎رده جدید گوگل مقاومت خوبی در برابر شکنجه‌های زک از خود نشان داد و اگر بلایای غیرطبیعی سر این گوشی نیاد، می‌توان تا مدت‌ها بدون مشکل برای شما کار کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا