موبایل و تبلت

سامسونگ مشغول ساخت پاوربانک جدید با شارژ سریع 25 واتی است

براساس گزارشات، سامسونگ مشغول کار روی پاوربانک جدیدش با فناوری شارژ سریع 25 واتی است. اخیرا پاور بانک جدید تاییدیه‌ FCC را دریافت کرده و ظاهرا از فناوری شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

در خبر منتشر شده در مورد پاوربانک ذکر شده است که احتمالا حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم ۱۵ وات خواهد بود؛ با این حال، این پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً می دانید سامسونگ با سری Galaxy Note10 بالاخره شارژ سریع را به گوشی های خود آورد. این گوشی ها قادر به شارژ شدن با شارژ سریع 25 و 45 واتی هستند و حالا سامسونگ قصد دارد یک پاور بانک 10,000 میلی آمپر ساعت 25 واتی برای آنها عرضه کند.

تصاویر قرار گرفته بر روی وب سایت FCC وجود دو درگاه USB-C را نشان می دهد که احتمالاً یکی از آنها برای شارژ کردن خود پاوربانک باشد. همچنین این احتمال مطرح است که بتوان خود پاوربانک را با شارژر 25 واتی شارژ کرد.

جالب تر اینکه این پاوربانک دارای پد شارژ بیسیم نیز هست اما بعید به نظر می رسد سرعت آن از 15 وات فراتر برود. در حال حاضر زمان عرضه پاور بانک جدید سامسونگ مشخص نیست اما می تواند ماه فوریه پیش رو در کنار سری Galaxy S11 معرفی شود. همچنین احتمال معرفی آن در نمایشگاه CES سال آینده وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا