اینستاگرام به تازگی از قابلیتی معرفی کرده که به کاربران امکان نمایش متن آهنگ، هنگام اضافه کردن آهنگ را در استوری میسر می کند. با این قابلیت جدید کاربران قادر خواهند بود تا هنگام افزودن آهنگ، اقدام به نمایش متن آن در صفحه استوری کنند. همچنین امکان ویرایش استایل متن، انیمیشن و سایر ویژگی ها برای بهتر نمایش دادن متن آهنگ در استوری وجود دارد.

استیکر متن آهنگ‌های اینستاگرام همانند نظرسنجی‌ها و اسلایدرهای استوری در این شبکه اجتماعی کار خواهد کرد و کاربران برای گذاشتن آن‌ها در استوری خود، تنها باید استیکر «Lyrics» را بکشند و روی پست خود بگذارند.

به گفته اینستاگرام، کاربران می توانند از طریق فهرست آهنگ موجود، یکی را انتخاب کرده و به استوری بیافزایند. هنگامی که قسمتی از آهنگ را انتخاب شده، می توانند آن را به عنوان نقطه ای از مرجع متن اهنگ استفاده کنند. تا زمانی که متن آهنگ موجود باشد به طور خودکار روی استوری مورد نظر نمایش داده می شود. علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود تا با ضربه زدن روی کلمات، طریقه نمایش دادن متن روی صفحه را شخصی سازی کنند.

اینستاگرام اعلام کرده که سال گذشته، پشتیبانی از سرویس های نظیر SoundCloud, Spotify و Shazam به عنوان منابع آهنگ به اپلیکیشنش افزوده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *