نرم افزار و اینترنت

انتشار نرم افزار DaVinci Resolve 17 با توانایی ایجاد خودکار ویدیو آماده اینستاگرام

شرکت Blackmagic Design به تازگی نسخه جدیدی از نرم افزار ویرایش ویدیوی DaVinci Resolve 17 را معرفی کرده که صدها قابلیت و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. نسخه نهایی این نرم افزار هنوز منتشر نشده، اما شما می توانید بتای عمومی آن را از طریق وبسایت توسعه دهندگان دانلود کنید که شامل راهی آسان برای ایجاد فیلم اینستاگرامی است

شما می توانید یک فیلم 16:9 اچ دی یا اولترا اچ دی گرفته و به سرعت نسخه های مربع یا عمودی ایجاد کنید که می توان در رسانه های اجتماعی ارسال کرد. این ویژگی از موتور عصبی DaVinci برای شناسایی چهره ها و تغییر مکان آنها در داخل فیلم استفاده می کند، بنابراین لازم نیست هر فریم را به صورت دستی بررسی یا برش دهید. ویژگی جدید دیگری به نام “Magic mask” نیز به موتور عصبی DaVinci تکیه می کند تا به طور خودکار ماسک هایی را برای جداسازی شی ایجاد کند. این می تواند به سرعت ماسک هایی را برای یک فرد کامل ایجاد کند، به عنوان مثال، یا برای قسمت های خاصی مانند صورت یا بازوها ویرایش را بسیار سریع تر انجام دهد.

علاوه بر این، DaVinci Resolve 17 با ابزارهای جدیدی برای درجه بندی HDR ارائه می شود که به شما امکان می دهد چرخ های رنگی سفارشی را برای محدوده های خاص تن مورد نظر خود ایجاد کنید. چرخ ها حتی می توانند شامل کنترل نوردهی و اشباع باشند، و به شما این قدرت را می دهد تا در صورت لزوم تنظیمات دقیق انجام دهید. برنامه به روز شده Blackmagic همچنین دارای ویژگی های صوتی بهبود یافته است. این یک ابزار تجزیه و تحلیل جدید است که می تواند کلمات منفرد، ضربان ها یا جلوه های صوتی را تشخیص دهد. این ابزار آنها را به عنوان خطوط عمودی در شکل موج علامت گذاری می کند تا شناسایی قسمت های خاص یک فیلم برای ویرایش صدا آسان شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا