شرکت الکترونیک آرتز در مراسم E3 2019 از جدترین عنوان سری فیفا تحت عنوان FIFA 20 پرده برداشت. تمرکز اصلی این ویدئو بر روی حالت Volta Football است.

بازی به صورت کلی به دو بخش تقسیم شده است، در یک سمت همان فوتبال سابق و کلاسیک در سمت دیگر سبک جدید EA Sports Volta را شاهد هستیم. واژه‌ Volta که در زبان پرتغالی به معنی «بازگشت» است که در اصل شما را به سبک فوتبال خیابانی می‌برد، فوتبالی که شما را به یک زمین کوچک استاندارد برای بازی محدود می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، در این بخش شاهد حالت‌های غیررسمی‌تر در قالب شرایطی چون سه در برابر سه، چهار در برابر چهار و پنج در برابر پنج و حتی حالت‌های با یا بدون دروازه‌بان خواهیم بود. اما در کنار این مورد حالت رسمی فوتسال هم در این بخش قابل تجربه خواهد بود. EA سعی کرده تا حس و حال تجربه فوتبال خیابانی را در این حالت بازی پیاده کند و به همین دلیل حرکات نمایشی حضور پررنگی در بازی خواهند داشت.

علاوه بر این، محیط‌های واقعی مثل زمین فوتبال خیابانی در توکیو یا زمین فوتبال خیابانی در آمستردام و برزیل هم در دسترس خواهند بود. در زمینه‌ شخصی‌سازی بازی ابزار متفاوتی را برای خاص‌تر کردن بازیکن برای شما مهیا کرده است که از این موارد می‌توان به لباس، کفش ورزشی، مدل مو و تتوهای مختلف اشاره کرد. الکترونیک آرتز با نظرسنجی از سه هزار بازیکن حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای بازی، تغییرات متعددی روی گیم‌پلی بازی اعمال کرده است. این تغییرات در سه بخش کنترل بازیکن پا به توپ، بدون توپ و فیزیک خود توپ صورت گرفته‌اند.

برای مثال، یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در بازی اعمال‌شده به فیزیک توپ مربوط می‌شود. این تغییرات باعث خواهند شد تا توپ فوتبال، حالت واقع‌گرایانه‌تری داشته باشد و حتی در برخورد با بازیکنان شاهد فیزیک واقعی‌تر آن باشیم یا حتی در حین استفاده از انواع شوت‌ها، فیزیک توپ متفاوت خواهد بود. بازی FIFA 20 در تاریخ ۵ مهر ماه سال جاری (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

همچنین قرار است در ماه‌های آینده، اطلاعات بیش‌تری در مورد بازی منتشر شود؛ به طوریکه این اطلاعات به‌صورت مجزا در رابطه با حالت‌های Career، Pro Club و آلتیمیت تیم بازی ارائه خواهند شد و احتمالا شاهد تغییرات مهمی مخصوصا در بخش‌هایی چون کریر خواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *