الکترونیک آرتز سرانجام در نمایشگاه E3 2019، نخستین گیم‌‌پلی از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به نمایش گذاشت.

در این گیم پلی، شاهد مبارزه کال کستیس با شمشیر نوری هستیم که در بیشتر بخش‌ها او با انواع نیروهای استورم تروپر مبارزه می‌کند و در ادامه با گروهی از موجودات و عنکبوت‌ها نیز مواجه می‌شود. علاوه بر این، در طول نمایش گیم پلی شاهد استفاده از قدرت نیرو نیز هستیم که از آن برای کنترل دشمنان یا اجسامی مثل پره یک فن هواکش استفاده می‌کند.

همچنین در طول این نمایش قابلیت استفاده از دروید نیز نمایش داده می‌شود که اندازه کوچکی دارد و در پشت شخصیت اصلی قرار گرفته است. علاوه بر این، در طول بازی شاهد مواجه شدن با مینی باس‌ها نیز هستیم. اما در پایان این نمایش شاهد یک غافلگیری نیز بودیم. در انتهای نمایش گیم پلی نظاره‌گر حضور دروید K-2SO که برای حضور در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بودیم که باید با آن به عنوان یک باس مبارزه کنیم.

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order جدیدترین پروژه‌ی استودیوی Respawn می‌باشد که پیش از این، فرنچایز Titanfall را منتشر کرده بودند. این بازی در تاریخ 15 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *