مایکروسافت در E3 2019 از نسل جدید کنترلرهای Xbox Elite Wireless 2 با قابلیت‌های ویژه برای گیمرهای حرفه‌ای پرده برداری کرد. کنترلر جدید مایکروسافت در سری Elite هم به لحاظ ساختاری بازطراحی شده است. این کنترلر قرار است پیشرفته‌ترین کنترلر در جهان باشد و از تامب‌استیک‌هایی با بازخورد قابل تنظیم بهره‌مند شده، کنترلی با دقت بالاتر ارائه می‌کند و سه قفل تریگر دارد؛ برخلاف دو قفلی که روی تریگرهای کنترلر ابتدایی قرار داشت.

یک گریپ لاستیکی دور Xbox Elite Wireless 2 کشیده شده و راه‌های متعددی برای شخصی‌سازی وجود دارد؛ از جمله شامل تعیین سه پروفایل برای بازی‌ها یا ژانرهای مختلف می شود. این دسته علاوه بر کنسول ایکس باکس از تبلت و موبایل‌های هوشمند و کامپیوتر‌های مجهز به ویندوز 7، 8.1 و 10 نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از بلوتوث به شکل بی‌سیم دسته خود را به این دستگاه‌ها متصل کنند؛ همچنین درون بسته بندی این محصول یک کابل USB-C درجه یک اسلیو شده برای اتصال کابلی در نظر گرفته شده است.

به گفته مایکروسافت، باتری نسل دوم دسته گیمینگ Elite با هر بار شارژ تا 40 ساعت کار خواهد کرد و همچنین درون کیف مخصوص این دسته یک شارژر ویژه در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کابل USB-C این دسته را درون کیف مخصوص آن شارژ کنند؛ همچنین امکان جداسازی شارژر از کیف مخصوص Elite نیز وجود دارد. نسل دوم دسته Elite با قیمت 180 دلار در تاریخ 4 نوامبر برابر با 16 آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *