گیگابایت با معرفی مانیتور گیمینگ AORUS KD25F، وارد حوزه تولید مانیتورهای گیمنگ شده است. این اولین مانیتور تاکتیکال گیمینگ در جهان است که با ظاهری بسیار شیک، هجومی و جذاب می توان مورد پسند گیمرها باشد.

محصول جدید گیگابایت دارای پنل 24.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 9 بوده و براساس فناوری TN ساخته شده است. این پنل از سری مدل های 8 بیتی بوده و می تواند گستره رنگ SRGB را تا 100 درصد پوشش دهد. همچنین به لطف بهره مندی از تکنولوژی Ultra-Fast Liquid Crystal، زمان پاسخ به فرکانس تنها 0.5 میلی ثانیه رسیده است.

همچنین نرخ بروزرسانی پنل نیز تا 240 هرتز پیش خواهد رفت که تقریبا حداکثر نرخ بروزرسانی برای یک نمایشگر مخصوص بازی تلقی می شود. اولین مانیتور تاکتیکی جهان با استفاده از فناوری های PiP/PbP، می تواند 2 تصویر از دو خروجی متفاوت را به صورت همزمان نمایش دهد. به لحاظ ارتباطی باید اشاره کنیم که این مانیتور از دو پورت HDMI، یک دیسپلی پورت، دو پورت USB 3.0 و یک جک میکروفون و صوتی بهره می برد.

گیمرها می توانند از یک جوی استیک برای تنظیمات OSD استفاده کرده و یا با استفاده از برنامه نرم افزاری OSD Sidekick، این ویژگی ها را به صورت نرم افزاری با ماوس و صفحه کلید، تنظیم نمایند. این مانیتور از فناوری Black Equalizer بهره می برد که به صورت هوشمند، کنتراست تصاویر را در محیط های متفاوت تنظیم خواهد کرد. همچنین دیگر ویژگی اختصاصی آن Active Noise Cancelling یا به اختصار ANC است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *