صوتی و تصویری

سامسونگ مانیتور گیمینگ با پشتیبانی از G-Sync انویدیا را معرفی کرد

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ منحنی جدید مدل CRG5 رونمایی کرد.مانیتور CRG5 قابلیت‌های جدیدی مانند نرخ بروزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز و سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا را در خود جای داده و به این ترتیب ترکیبی قدرتمند از کیفیت تصویر و سرعت را برای علاقه مندان به حوزه بازی به ارمغان می‌آورد.

مانیتور CRG5 از یک پنل خمیده 27 اینچی VA با رزولوشن 1080در 1920 پیکسل با زاویه دید عریض، نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 4 میلی ثانیه استفاده می‌کند. با این حال قیمت 399 دلار برای این مشخصات کمی گران به نظر می‌رسد در حالی که مانیتور ED273 ایسر که تقریبا همین ویژگی‌ها را دارد بسیار ارزان تر بوده و 229.99 دلار قیمت گذاری شده است.

نسخه ۲۷ اینچی مانیتور CRG5 دارای انحنای ۱۵۰۰R است و با استفاد از فناوری RapidCurve نرخ بروزرسانی تصویر را به ۲۴۰ هرتز رسانده است و به این ترتیب تاخیر تصویر از میان رفته و حتی در صحنه‌های پر شتاب نیز تصویر کاملا واضح نمایش داده می‎شود. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت فول اچ دی بدون خلل و با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

این محصول با نرخ کنتراست ۳۰۰۰ به ۱ رنگ سیاه را تیره‎تر و سفید را روشن‎تر نمایش داده و جزییات دقیق تصویر را حتی در تیره‏ترین و روشن‏ ترین قسمت ‎های بازی به شما  نمایش می‎دهد. مانیتور CRG5 دارای یک صفحه نمایش خمیده با تنظیم عمودی است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا